Julkänslor

Godkväll bloggen!

Denna helgen har varit skön. I fredags var jag ju som sagt hos Sofia med folk. Igår, lördag, åt jag en stor god frukost. Sen blev det Överby med mamma, och gud vad mysigt det börjar bli nu såhär innan julen! När vi var inne på Lindex var det en massa julgrejer framme och så spelades "Last Christmas" upp, vilken julkänsla jag fick alltså! Senare blev det tacos till middag och mot kvällskvisten drog jag till Vänersborg med Jenny för att kolla på lite fotboll, Rasta Cup. Där var vi i flera timmar och när jag kom hem la jag mig efter att ha varit inne på datorn en stund.

Idag har jag mest vart med Rebecca. Vi tog en fika på Mejeriet på dagen, och senare mot kvällen kollade vi julkalendern, bästa "Sunes jul!", med pepparkaksflarn. Mysigt och juligt, det är så det ska vi, hihi! Sen var det ett nytt program på trean också, Copy Cat, som vi kollade på. Rätt checkt program, haha. Sen har jag pluggat lite också, och nu sitter jag och kollar på "The Holiday" på trean. Gillar den filmen! Mamma och pappa tog fram ljusstakarna idag också, såhär tidiga brukar vi inte vara men det är bara mysigt!

Jag har praktiskt prov i Vård och omsorg imorgon så jag börjar kvart i tre och slutar tio i fyra, haha. Gött som fan, kan sova hur länge jag vill då! Ska nog kolla klart filmen nu och sen lägga mig, är väldigt trött såhär på söndag kväll. Godnatt på er! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0