In time

Tjena!

Sitter här och äter vindruvor och chillar. Väntar tills klockan blir åtta så att jag kan ta bussen till stan. Ikväll blir det bio, In time, med Jenny. Den verkar sjukt bra, och Justin Timberlake och Amanda Seyfried är ju med, så det kan inte bli annat än bra! Det är ju en nybyggd biograf här nu också, så det ska bli kul att inviga den!

Imorses vaknade jag runt kvart i elva och direkt när jag kom upp fick jag se i tidningen att jag var med där, jag är ju luciakandidat här i Trollhättan, så det var lite kul. Sen drog jag till stan, mötte upp en vän och käkade kinamat. Riktigt gott var det! Sen gjorde vi lite annat och sen tog jag bussen hem med Jenny som också var i stan. Klockan fyra var det dags för möte med luciagruppen. Idag bestämde vi vilka låtar vi ska sjunga på uppträdena och lite annat. Fick reda på att vi ska uppträda minst 25 gånger, haha, så det blir storsatsning på detta. Det ska bli en rolig resa!


Bilden i tidningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0