Härlig dag!

Hallå där!

Har haft en jättebra dag! Det började med att jag vaknade tjugo i ett hos Maria, haha.. Vi somnade rätt sent så. Vi hade en go och seg morgon och sen drog vi till stan och tog en fika med Hanna och Vilma, riktigt mysigt. Där satt vi i några timmar och pratade och träffade en massa folk som var i stan. När jag kom hem drog jag nästan med en gång till Rebecca. Vi gjorde lite olika, vi bakade bland annat, hehe. Gott som fan! Sen dök det upp andra planer runt halv elva, så då drog jag till några på fest, men ikväll blev det inget drickande. Känns bra!!

Nu äter jag lite gött och sen blir det läggdags! Pussar och kramar!!




Goa tjejer och goa bilder, haha. Har sämsta mobilkameran just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0