Flippad kväll!

HALLÅ BLOGGEN!

Det är lördagkväll och jag är så jäääävla taggad. Synd att jag inte ska på fest ikväll då.. Nej, istället blir det typ "halloweenkväll" med lite tjejer. Det blir skräckfilm och en massa gott till! Dunkar musik som fan nu, så gött är det!!!!

Igår hade jag sjukt kul by the way. Drog till Vara på kvällskvisten och släppte loss där. Gööör rolig och flippad kväll med mycket underbart folk!
Jag gick ju upp så jävla tidigt igår, halv fyra typ, och efter att ha åkt till Göteborg, vinkat av mamma och pappa, tappat bort oss i Göteborg osv. så kom jag, Sofia och Polley äntligen hem och fick sova igen. Vaknade runt två sen om jag minns rätt. Sen var det lite småärenden som gjordes, gjorde god mat och började sen tagga till kvällen. Det blev sent inatt också, la mig typ halv fyra, så idag vaknade jag kvart i ett typ. Gött det!!

Nu drar jag till jätten med Jenny och köper lite grejer tills ikväll. Ha det götttt!






Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0