Summerfeelings

HALLÅ DÄR!

Nu var det en vecka sen jag bloggade, ooops. Men har inte hunnit blogga typ.

I fredags var jag med Virre, Max och David på kvällen. Rebecca fyllde år då också så bjöd henne på kladdkaka! Det var någorlunda bra väder då men vädret blev bättre på helgen. Så sjukt varmt och klarblå himmel var det, riktig sommarkänsla!
I lördags kollade jag och Virre på match på STIP där killarna hade DM-match. Efter den drog vi och Max och kollade en annan match. Efter det väntade grillad mat hemma och senare var jag ensam hemma, så då tog jag hit ett par vänner och hade det gatt!! Kvällen blev så jävla konstig, men det slutade med att Virre och Ida sov här.
I söndags var jag med Hampus, Becca och Erik och Becca bjöd på kladdkaka för att fira henne lite mer. Senare på kvällen sov Becca hos mig.
I måndags träffade jag Maria en sväng eftersom att det var studiedag, och vi drog till stan och käkade på bryggan. Efter det drog jag till Hampus där jag fick tårta för att hans syster och mamma fyllde år! Senare på kvällen blev det ännu mer kladdkaka, mycket av det nu det senaste, haha. MEN, det är ju så sjuuuukt gott!!
I tisdags var det fotbollsträning, första för mig på några veckor ju. Efter det var det självklart Desperate Housewives som jag inte heller har sett på flera veckor.
I onsdags var det en chill dag i skolan. På förmiddagen var det nationellt prov i matte, vilket inte var så kul, men på eftermiddagen drog vi till n3 och kollade på pärlplattor vi på skolan har gjort och efter det fick vi sluta. Så fick sluta två timmar tidigare den dagen än vanligt! Senare drog jag till Sara L där Jenny och Hanna N också var. Vi spelade kubb, tog kort och "flög", haha. Gööör go dag! Efter det drog jag till Becca och Johanna och fick tårta, igeeen, haha, för att Johanna fyllde år. Skit många som fyller år i maj som jag känner! Även jag själv, haha.
Igår hade vi DM-match i Brämhult. Vi förlorade tyvärr, med 2-0 men vi spelade bra ändå!
Idag har jag haft franskaprov och eftersom att jag hade match igår har jag inte kunnat plugga mycket men jag gjorde mitt bästa såklart.

Nu blir det Överby med Daniella och kika runt lite!


Rebecca i fredags. Jag köpte en kladdkaka till oss, haha. Hann aldrig göra en själv, men det var gött ändå!


Åt glass, marränger och jordgubbar till efterrätt en dag. Sjukt gott, särskilt när det är så bra väder!


Köpte vita, låga Converse i USA


Kladdkaka återigen på Rebeccas altan i söndags. Det är så det ska vaaaa!


En kväll blev det chilinötter och RedBull. MINA DROGER! ♥


På bryggan i måndags med Maria


Vi gjorde tvålar på kemin i onsdags. Här är mina labbpartners, fan vad vi ägde!


På n3 i onsdags


Kubb med brudarna. Vem vann båda gångerna vi körde? Jaaaag!!


Jenny och Hanna


I onsdags hos B&J. Vitchokladdoppade vindruvor, grymt gott! Haha, märker att jag lägger upp jävligt mycket bilder på mat, men är man matälskare så är man!


Vi gjorde någon rolig grej på matten idag, och Vilma var jävligt koncentrerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0