Mors-dag ♥

Hello!

Denna veckan har återigen varit ganska fullspäckad. Har haft en del grejer att göra färdigt inför betygssättningen och det har jag idag och imorgon också och har gjort en massa annat också.

Förra lördagen var senast jag bloggade och kvällen hos Ida var rätt sjuk, så jävla kul! Sov också hos henne den natten med en massa andra. Blev inte mycket sömn kan jag ju säga, haha.
Söndagen därefter var jag så trött så det blev en lugn dag. Käkade pizza med Hampus och kollade film och sånt.
I måndags hände inte mycket. Det var springning i skolan, träning hemma och vi fick våra skoltröjor. Ska lägga upp bild någon dag.
I tisdags var det match mot Vänersborg. Vi förlorade tyvärr med 1-0 men vi hade hela matchen!
I onsdags var det friluftsdag så då tränade vi inför skolavslutningen hela dagen. Fick sluta tidigare då också. Efter skolan var det konsert som gällde, på n3. Sista musikkonserten innan sommaren. Det gick skitbra!
I torsdags var det träning och minns inte så mycket mer vad som hände, haha.
I fredags kollade jag och Linnea på Virres och Eves pjäs med sin klass. Den var awesome! Efter den var jag med Virre.
I lördags, igår var jag på Överby och lite sånt och på kvällen var det typ kalas/tjejkväll hos Julia. Det var ju cruising också men det regnade hela kvällen så vi gick aldrig ut och tittade på några bilar. Lite synd att vädret ska förstöra allt. Men det var en gör rolig och mysig kväll i alla fall! Vi fick en massa gott så jag åt som en jävla häst, har inte ätit så mycket på länge alltså, haha. Sov hos Jenny inatt också, och fan vilken händelserik natt, haha. Bästa!
Idag har jag och Jenny vart på jätten och sånt och nu snart ska familjen ut och äta mat någonstans för att fira mamma, eftersom att det är Mors-dag. Grattis världens bästa mamma. Jag älskar dig! ♥ Måste också säga grattis till Julia som fyller 16 år idag. Grattis!! ♥ Ha en fortsatt go söndag!


Mamma ♥




Mer bilder kommer. Förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0