Tjejkväll

Hellooo!

Kom hem från Maria för ett tag sen, där jag var på typ tjejkväll med henne och några fler. Hon har nämligen fyllt år! Det var jättekul verkligen, vi dansade, tog kort, åt mat o.s.v. Grymt! Tog en del bilder som kanske kommer upp imorgon.

Resten av dagen var jag först på stan med Jenny och sen träffade vi Evelina en stund. Sen drog jag hem och där väntade hemmagjord kebabtallrik, haha. Så sjukt gott, skojar inte!! Sen bar det av till Maria runt sju-tiden.

Igår, eller i fredags, så spenderade jag min kväll hos Veronica där det blev film och annat. Bra helg! Imorrn vill jag verkligen sova ut och sen klockan åtta på kvällen är det träningsmatch i Vänersborg. Nu ska jag lägga mig, är redigt trött. Godnatt! ♥


Right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0