Sol!

Hallå där!

Idag har jag studiedag vilket är helt underbart! Sov ungefär till elva och gick upp och kollade tv. Sen gjorde jag mig en riktigt god frukost! Idag är det äntligen sol och jag ska ut nu och möta Vilma. Blir en del plugg idag också eftersom att det är nationellt prov i fysik imorgon.. Känns inte bra just nu men jag får hoppas att det går bra! Träning senare ikväll också.

Igår var jag på gymmet med Jenny efter skolan. Vi drog till jätten och frisören en sväng innan också för Jenny skulle beställa klipptid. Efter gymmet drog jag hem och skulle plugga lite men då ringde Virre och ville att jag skulle komma ut till henne och Max så då gjorde jag det. När jag kom hem pluggade jag lite grann och kollade BB med mamma.

Ha en bra dag! ♥


Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0