Massa semlor

Hej hej!

Duschade för ett tag sedan och har haft träning nu ikväll. Förut i skolan fick jag två semlor för att jag hjälpte till och delade ut dom, något positivt med att vara med i matrådet! Sen hemma väntade en till semla på mig så har ätit tre semlor idag, haha. Jag är grym! Men fettisdagen är ju bara en gång om året så vafan, ska det va så ska det va!

Ikväll blir det ingen Big Brother för min del, bara en stund. Måste verkligen försöka somna tidigare för att jag har vart så trött alla morgnar så det är sjukt. Det kommer nog inte gå så bra men ska försöka nu, hehe. Godnatt ♥


Semla i skolan!


Min kära klass, väldigt fokuserade på filmen vi kollade på på historian


Men jag och Jenny är cp som vanligt.. Mest jag här tyvärr


Kommentarer
Postat av: clara♥

Sv:jo det är la bra:)

2011-03-09 @ 15:24:36
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0