Från vår till vinter

Hej bloggen!

Hann aldrig blogga mer igår eftersom att jag var tvungen att skriva det sista i min inlämningsuppgift i flera timmar. Men som sagt så var jag ju på Överby innan och jag hittade ett par skor. Marinblå vanliga sommarskor blev det! Hade beslutsångest, som vanligt, om jag skulle ta den färgen, eller vita eller svart och så visste jag först inte vilken sko jag ville ha och, ja man hör ju. Fan vad svårt jag har och bestämma mig! Nu får vi bara invänta våren innan jag kan använda dem. Ååh, vill bara ha vår nu! Hittade en vanlig svart tröja också. Svart är alltid snyggt!

Idag har jag pluggat lite matte som jag behövde och efter det hade jag för en gångs skull typ ingenting att göra, haha, så jag drog till gymmet. Kom hem för inte alls längesen och sitter och kollar på James Bond nu på tv4+. Jag lär nog sitta uppe ett tag till så ska nog kolla BB snart. Vi har ju lite sovmorgon imorgon, inte mycket men alltid något, så jag kan vara uppe lite längre ;) Vi hörs imorrn, puss! ♥


Det våriga vädret på väg till skolan i tisdags!


Vinter igen en dag efter.. Fan vad jag snackar om vädret hela tiden, haha. Men såg i tidningen att den riktiga våren skulle komma nästa vecka. Det håller vi verkligen tummarna för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0