Bra dag!

Hejsan!

Vilken härlig dag, med tanke på vädret alltså! Det är underbart väder, sol och klarblå himmel! Vi hade dock som sagt nationellt prov i fysik idag i skolan och vågar inte säga hur det gick än, kändes sådär, fast så säger jag alltid men ändå. Vi hade i alla fall sovmorgon till tjugo i tio, riktigt skönt, och sen fick vi skriva provet från klockan tio till tolv. Sen var det lunch och det var pizza i skolan idag, perfekt en sån här dag! Efter maten skulle vi tillbaka och skriva nån labinstruktion som vi ska använda till en labb nästa vecka (det ingick i provet) och det var faktiskt svårt. När det väl var över kunde man äntligen andas ut, haha. Sen var det teknik och där fick vi fika och fick sluta en halvtimme tidigare. Så man hör ju att dagen har varit bra än så länge, förutom proven.

Nu ska jag äta och plugga lite. Sedan blir det Överby med mamma för att hitta kläder till operan som vi ska på imorgon med skolan och efter det blir det utvecklingssamtal. Ha det gött! ♥




Längesen jag hade denna skjortan på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0