BBB (Bästa Big Brother, hehe)

Nu har jag precis gjort i ordning mig inför kvällen. Ska faktiskt lägga mig, sen om jag somnar eller kollar på Big Brother klockan tio är en annan sak, haha. Huvudsaken är att jag lägger mig tidigt!

Var på gymmet en sväng förut och efter det drog jag till Max där Virre var och kollade på reprisen av BB från igår, utröstningen. Jag missade ju det eftersom jag kom hem så sent från matchen. Fan att Nicky åkte ut, han var ju bäst och coolast!! Aja, bara att heja på mina andra favoriter. Gurkan är ju skönast av alla, haha. Så himla go!

Men då säger jag godnatt nu då, och sov gott! ♥


Bästa Gurkan!


Jag bara älskar Nicky. Alla tycker han är omogen och jobbig, men han är perfekt enligt mig!! Hahaha, låter värsta besatt, men faaan vad snygg han är. Tyckte dock inte det i början, men nu alltså! ♥


Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0