Onepiece

Hallå där!

Idag har jag nästan haft slöjd hela dagen i skolan för att bli klar med min onepiece, och jag blev klar! Så jävla gött. Hade en lektion där emellan där vi skulle dissikera grishjärtan.. Men det gick bra, vi skar i det för fullt, haha. Sitter och äter melon just nu och snart ska jag vara med Virre tror jag.

Igår hade vi klassens dag så då var vi på Öresjö i typ två timmar bara. Väl hemma drog jag och Linnea till fontana och käkade pizza, riktigt gott! Senare var det träning och efter träningen fick vi glass! Sen var det ju fotbollsmatch på tvn, Sverige - Finland, och Sverige vann ju med 5-0, WOHO! Sista avsnittet av Desperate Housewives också, så bra var det!

Nu får jag fortsätta med min melon här, puss!


På Öresjö igår. Badade, även fast det var mulet. Men varmt var det!


Julia mitt ute i vattnet




Haha, cool




Volleyboll


Ueew, haha ne skoja. Vi var helt blåa i ansiktet för att vi frös så


Grillning


Tipspromenad, gick dock inte klart den






Mmmmm, fan vad gott. Pizzan igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0