Ulvön 2-4 juni 2011


Tre goa grabbar, Alex, Elias och Mayo


Det var mulet först när vi kom dit men sen sprack det upp




Lajsen


Hanna, jag och Lisa


Julia tog första badinitiativet


Go macka till mellanmål. Spelade kort samtidigt i våran stuga




Körde poker, nybörjartur? Nej nej, bara skicklighet ;)


Baaaad


Alex och Linnea spelar fotboll


Så god mat fick vi, från Briggen




Gosi Rasse i Jennys keps


Tha gang


Haha, första kvällen var mycket händelserik


Poker på natten igen


Daväääd


Vi hade sån jäkla tur med vädret alltså! Solade och badade hela fredagen


Kör ba Hanna!


På väg till Shell för att köpa glass och annat


Stekare!








Hanna och jag på vägen, puta liiite mer


Tänkte hoppa på häst- och vagn på vägen men vi gick istället..


The place to be


Grillad korv med bröd på kvällen








Grillade marshmallows också. Gosi Danni ♥


Lite fotboll på fredagkvällen


Bästa Ulvön ♥


På väg hem efter en perfekt helg!


Haha, checka Julia längst bak, läskigt

Detta lägret med klassen på Ulvön var så sjukt kul! Mycket roligare än vad man trodde det skulle bli. Saknar redan lägret och kommer sakna min klass så himla mycket, men vi får hålla kontakten efter nian också. Det måste vi! Älskar min goa klass som inte alltid är så go, haha, men oftast. Love to you guys! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

skön bild på mayo och tim när dom har t-shirtarna rund huvudet ;)

2011-06-11 @ 01:07:55
URL: http://hannnahnordh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0