SOMMARLOV! ♥

Hallå där!

Nu är det ju äntligen SOMMARLOV! Vi slutade i måndags kväll, då alla nior hade en show för föräldrarna, åt god mat i matsalen och hade disco efteråt. När det var slut drog de flesta i min klass vidare till en kulle och satte oss och pratade om kvällen. Mysigt! Vill bara säga att det var den bästa kvällen någonsin, och sista, med hela min goa klass, som en klass liksom, om ni fattar, haha. Vi kommer ju träffas mycket i sommar också, hoppas jag! Riktigt minnesvärd kväll och jag har inte fattat att det är slut nu? Kommer inte komma tillbaka till min skola där jag har gått i nio år och kommer inte gå i samma klass längre. Känns sjukt, och fan vad snabbt hela nian gick. Fattar ingenting just nu. Men det känns bara underbart att äntligen ha fått sommarlov, som man har längtat!

Jag hittade en fin klänning i lördags, och så köpte jag skor i måndags, som jag då hade på kvällen på måndagen. Alla var så fina! ♥

Här kommer några bilder från i måndags:


Jag och Arber var kvällens konferencierer. Skit kul!


Några tjejer inne i matsalen




Alex, Jag, David och Linnea vid matbordet




Jag och boysen






Woho, kör baaa!






Världens bästa klass! ♥ (några fattas dock) Ser ju lagom sur ut här, haha, men var svin glad hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0