"Dagens outfit" hehe

Hemma från Ida nu! Spenderade helt oplanerat min kväll där med en massa andra goa och en skräckfilm. Haha, fyfan vad jag inte gillar skräckfilmer alltså, men kollade knappt så det är lugnt hoppas jag.

Kom och tänka på studenten idag. Har nästan vart i stan varje år för att se alla studenter åka runt och vara glada men i år åkte jag aldrig ner och tittade. Fan, ångrar det lite alltså, det är så himla kul och se ju! Men jag var ju på en studentmiddag så lite känsla fick man ju. :D

Tänkte slänga upp en dagens outfit som jag aldrig har gjort typ, haha:


Haha, usch, mitt ansikte ser sjukt runt ut, men det är dagens klädsel i alla fall




Kommentarer
Postat av: Hanna

SNYGGING! Den tröjan vill jag ju också ha!



Jag kommer sakna daj med, vännen! <3

2011-06-14 @ 15:41:23
URL: http://jagominsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0