Watching the night turns into day

Back on track bitches!

Haha, nej inte riktigt, kommer inte blogga så mycket under sommaren kanske men är tillbaka i Trollhättan efter mer än en vecka på kusten i alla fall. Läste lite av tidningen SOLO när jag kom hem och träffade sedan Evelina och köpte glass, gott såhär i sommarvärmen! Senare, mer nu ikväll träffade jag en massa andra goingar för grillkväll. Vi köpte marshmallows och grillade och så köpte vi naturgodis och kladdkaka till. Haha, tror ni jag har lust och spy nu eller? Eller ingen lust men fyfan vad jag mår illa! Har ätit som en jävla häst två veckor i rad snart, haha. Imorgon får jag nog skärpa mig lite, men det är fan såhär det ska vara på sommarlovet ju!!

Nu är jag riktigt trött så nu blir det min goa, sköna säng som jag inte sovit i på länge. Godnatt! ♥


Go cykelbild, bara för jag cyklade hem från stan ikväll, hehe. Laddar upp bilder imorgon från veckan som gått o.s.v!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0