Det är som det är

Hejsan!

Det blev ingen Gothia alls igår, vilket jag tycker är jävligt synd :( Hade velat se det sista av cupen och ville träffa några och så, men Jenny kunde inte och då ville jag inte åka ner själv såklart så vi åkte aldrig ner. Men då får man göra det bästa av situationen, så jag tog en dusch och sånt på dagen och runt sex drog jag och Jenny till stan och käkade pizza och kebab, hehe. Så gött är det! När vi hade käkat och suttit och pratat där ett antal timmar drog vi hem till mig och kollade på film, Aquamarine. Alltid lika bra!

Inatt la jag mig väldigt sent men vaknade ändå runt elva. Satte mig vid datorn med en gång och tiden har bara flygit iväg. Nu ska jag fixa mig för snart drar jag till Överby med mamma. Ska lämna in min mobil på lagning och sånt, det står att SIMet är inaktivt och vissa knappar funkar inte, helt cp? Senare ikväll ska jag träffa Maria och sova där, det blir kul!


Haha, cpbarn i Stockholmooo


Carro och Becca i väntan på bussen till Gullmarsplan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0