Min tisdag

Goookväll!

Jag och Maria vaknade halv två idag, haha. Har ju såklart sovit längre men det var längesen jag sov så länge, har inte gjort det på detta lovet i alla fall. Vi drog upp och käka frukost med en gång och sen gick jag hem. Kvällen blev jätte mysig med två grymma filmer, Due date och Life as we know it. Vi hyrde Love and other drugs också, den ska jag se imorgon. Jag såg den på planet hem från New York och den är så sjukt bra tycker jag. Väldigt bra skådespelare med i filmen, Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway!

Senare mot kvällen var det träning som gällde. Vi har haft ett litet uppehåll men vi har cup på torsdag-söndag så.. Den ska spelas i Danmark, Köpenhamn och det ska bli sjukt kul! Hoppas det går bra för oss, men det finns en del roliga nöjen där också, hehe.

Innan träningen träffade jag Vilma en stund och vi träffades efter träningen också. Har saknat den bruden alltså!

Nu ska jag snart lägga mig faktiskt. Behöver det känner jag, så godnatt! ♥


Hade velat lägga upp lite bilder från Stockholm nu men det får räcka med en för datan har blivit så seg så en bild tar typ fem år att ladda upp. En snygg bild också, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0