Fika

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen från stan där jag har suttit och fikat sen kvart i fyra med Maria! Vi satt där skit länge, haha, men det blir alltid så med henne. Det är så mysigt där och vi har nånting att prata om hela tiden. Nu är jag hemma i alla fall och ska kolla på Jersey Shore. Fan vad jag älskar det programmet alltså! Så sköna är dom, haha. Imorgon har vi friluftsdag också, så jag får lite sovmorgon i alla fall. Det blir en chill dag! Måste sticka, säger godnatt då för sen blir det att sova! ♥

Haha, kom på nu att jag ska åka skridskor imorgon på förmiddagen, och jag har inga skridskor och ingen hjälm. Haha, hoppas verkligen man kan låna både ock där! Ska ta med mig lite varm oboy och sånt också ;)


Tidigare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0