Let's have some fun

HEJ BLOGGEN!

Det var ett tag sen sist. Har haft väldigt kul de senaste veckorna i alla fall. Har bland annat vart en del på Överby och nu har ju en massa vårplagg kommit in. Jäklar vad mycket jag har hittat som jag vill ha eller?!?!?! Det finns allt ute i butik som jag vill ha just nu! Tyvärr har jag ju inte pengar till allt, men fick i alla fall köpt ett par tights med nitar på och en vit, härlig slapp t-shirt igår. Skulle köpt ett par jeans också men fick beslutsångest så väntar ett tag till. Har också haft fotbollscup, Intersport Cup, förr förra helgen, och vi gick tyvärr inte vidare, men det var kul att spela i alla fall! Har gjort en massa mer roligt men orkar inte berätta allt.

Idag har jag i alla fall vart i skolan och jag har egentligen träning ikväll men ska inte gå på den. Jag har varit skit förkyld i helgen och trodde att jag var helt bra nu men idag efter träningen i skolan kände jag mig sämre igen, så vilar ikväll istället. Nu blir det duschen!

Haha, damn vad söt bild alltså! Hos Veronica med en massa andra girls i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0