Grattis mamma! ♥

Hallå där!

Idag fyller mamma år och imorse gick vi upp tidigt för att ta hand om tipspromenaden på stip, så har haft fullt upp hela dagen. Men i alla fall, grattis mamma! ♥
Slängde in en kladdkaka i ugnen nyss, det ska bli efterrätten idag. Ingen vidare speciell bakelse för en födelsedag men imorgon blir det mer firande av hennes födelsedag så gjorde något lättare idag. Men kladdkakan får jag äta om några timmar för klockan sju till halv nio är det träning. Ikväll blir det att kolla på Big Brother som börjar igen efter flera års uppehåll. Haha, jag bara älskar det!

Igår var jag ju med "Sarorna" på stan och vi gick runt och kollade lite och så. Efter det drog vi hem till Sara L och chillade och sen skulle jag iväg till fritidsgården med Jenny och Evelina. Kom hem runt tio och lade mig nästan med en gång eftersom att jag skulle upp kvart över åtta idag.

Nu måste jag byta om! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0