NSP-cup

Hallå!

Gud vad länge jag sover hela tiden, vaknade kvart i ett idag, får fan skärpa mig.. Men gött är det, det är ju lov så! Idag blir det i alla fall fotbollscup i Vänersborg. Vi ska samlas halv sex så håller på att packa och så nu. Sen har vi fyra gruppspelsmatcher så får vi se hur det går för oss. Direkt efter cupen drar jag mig mot Upphärad för lite skoj och sover där! Nu får jag tagga till lite!!

Vill förresten också säga Grattis till min underbaring Daniella Cvetic som fyller år idag! GRATTIS GUMMAN, älskar dig och hoppas du får en underbar födelsedag! ♥






Hahaha, så jävla söta är vi!

Kommentarer
Postat av: danni

HAHA fan vad snygga modeller! är dom nya i branschen eller? :o aw tack hjärtat, älskar dig! <3

2011-12-29 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0