Min lördag

Tjenare!

Kom hem från Överby för ett tag sen där jag var med Vilma. Längesen jag träffade den tjejen, så vi hade mycket att ta igen =). Fick köpt två julklappar, och nu har jag en julklapp kvar bara tror jag, sen är jag klar. Inte dåligt för att ha börjat julhandla igår, haha. Vi tog en mysig fika på Espresso House också. När jag kom hem var det en bra julfilm på tvn så kollade lite på den också, och så blev det tacos till.

Nu ska jag snart ta bussen in till stan för att köpa en fet godispåse på Hemmakväll, till mig och Danni. Jag behöver pyssla om den sjuka flickan lite, hehe. Min sötnos! Så kvällen tillbringas med henne, blir nog en mysig kväll. Kramar på er!




Har mössa på mig ikväll, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0