Min jul!

Hejsan bloggen!

Nu är julen helt över, så himla synd. Man har längtat så mycket till den och nu är den slut, fan :( haha. Jaja, bara att vänta ett år till.. Jag har i alla fall haft en underbar jul med mina nära och kära, min bror Andreas kom hit, mycket och god mat, massa godis och grymma julklappar, riktigt nöjd är jag! På Julafton vaknade jag först och öppnade en morgonpresent, kollade julfilmer som gick på tvn, Kalle Anka och Kan du vissla Johanna, julmat, Tomten kom såklart, öppnade julklapparna och sen den klassiska rundvandringen till Rebecca och Hampus för att se vad dom har fått, haha. Så det var en underbar Julafton!
Sen på Juldagen tog jag det mest lugnt hela dagen. Kollade en massa bra julfilmer som gick på tvn och åt julmat igen. Sen på kvällen drog jag en sväng till Evelina.
På Annandag jul, igår då, så var jag sjukt trött, så vaknade runt ett. Sen gick jag faktiskt ut och sprang, vilket verkligen behövdes, haha.. Sen blev det duschen och sen kom den andra brodern, Timy, med sin familj. Då blev det käk och umgås med de resten av kvällen. De sov här så idag gjorde Timy en asgod maträtt, så åt vi, och sen drog dom. De körde mig till stan där jag fick byta en film, fick nämligen två Eclipse i julklapp. I stan hämtade Emmas mamma mig och så körde vi mot Upphärad där jag har spenderat kvällen med riktigt goa människor!
Nu ska jag snart lägga mig, imorgon blir det fotbollscup, fast det är inte förrän på kvällen. Godnatt! ♥



Våran gran!


Söta Julia. Laddar upp fler bilder snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0