Kvällen

Hello!

Vi kom trea i cupen igår så det känns bra. Vi var dock skit nära på att komma till final så det var lite synd, men trea är ju inte dåligt! Direkt efter cupen drog jag ju till Upphäraa för lite partaj, och sen sov jag där. Riktigt skön kväll! Efter den kvällen mår man ju sådär, haha, plus att jag inte fick så jävla mycket sömn inatt heller. Men vi vaknade och gjorde en god frukost och chillade typ halva dagen med film. Sen drog jag hem och sen vidare till Mellandagscupen med Josse. Väl där inne mötte man en del folk men satte mig med lilla Virre och fler och kollade på den underhållande fotbollen. Riktigt spännande, och till slut fan IFK Trollhättan, grattis!

Komm hem typ elva och chillar lite vid tvn nu, ska snart lägga mig. Imorgon måste jag bestämma mig för vad jag ska göra på Nyår, har lite olika alternativ att välja på, svårt..


Emelie, Jovis och jag igår. Har fler bildern från kvällen men laddar upp dom nån annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0