Julklappshandling

Hallå bloggen!

Jag slutade ju skolan så tidigt när jag kom hem blev det chill vid datorn, gott käk och sen kollade jag på alla avsnitt jag missat av julkalendern, på datorn, hehe. Så grym är den! (a)

Kom hem för ungefär en timme sedan. Har vart på stan med Jenny och handlat de första julklapparna, haha. Hade inte börjat än och hade ändå inget annat för mig efter skolan så kände att jag fan får ta tag i julklapparna nu. Nu har jag bara några kvar. Nu sitter jag och lyssnar på Pendulum och Skrillex, hur bra är de inteee? Helt sjukt vad grym musik de gör! Väntar också på att tacosen ska bli klar, snart blir det käk alltså! Och senare drar jag mig mot Evelina för en go kväll!

Ha en bra fredagkväll, puss och kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0