Julafton! ♥

Förstår inte riktigt vad jag gör uppe nu. Jag vill ju vara pigg och glad imorgon på Julafton, eller det är faktiskt Julafton nu, så GOD JUL på er! ♥ Bloggar nog mer imorgon också, ett inlägg i alla fall. Hela kvällen har jag suttit framför Bingolotto med knäck och nybakt bröd, och julskinkan också, så himla gott! Har även städat färdigt nu, ska bara byta lakan och sånt i sängen. Jag kom på klockan två, att jag skulle duschat ikväll, så jag gick in i duschen, haha. Så därför blev det såhär sent liksom.. Men det känns skönare att vakna nyduschad imorgon och lägga sig med nya lakan i sängen när man är nyduschad. Nu ska jag bara blåsa håret och sen sova. Kalle Anka om några timmar, hihi. God Jul! ♥


Bild från google, men våra ser nästan ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0