RHODOS ♥

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, fan vad jag saknar Rhodos! Det var helt seriöst den bästa veckan i mitt liv, vill bara uppleva den igen! Träffade ju Jean-Pierre från PH och Rodney, Sonia och två av hunkarna från Big Brother där. Så jävla sköna var dom, önska jag tog bilder med dom, men det kanske inte var så tillgängligt just i stunden, haha, men har träffat dom i alla fall. Jävligt grymt! Vill bara tillbaka till älskade Rhodooooos!


Första dagen, underbar känsla!




Papi och mami


Häng vid poolen








En go kväll




Stranden


Redbull blev det en del av!




Souvlaki, så sjukt gott är det! Går ju bara att älska den grekiska maten








Faliraki, Rhodos finaste strand. Tyckte inte det stämde dock




Åt melon nästan varje dag. Det behövdes i värmen kan jag säga!








Hamnen






Solnedgång sista kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0