Det senaste

Hej min kära blogg!

Skulle ju berätta lite om vad jag gjorde i helgen.

I fredags spenderade jag min dag med Vilma. En riktigt go dag! Rocky var på tvn på kvällen och vi åt gött till. Rocky har vart hela helgen ju, mina favoritfilmer! Rebecca sov hos mig den natten också eftersom jag var själv hemma hela helgen, hehe.
I lördags kollade jag en spännande match, FCT - IF Elfsborg, med Jenny. Det blev 2-3 till Elfsborg (intresseklubben antecknar). Efter matchen, runt fem, drog vi till Sara L där vi skulle ha klassträff. De flesta i klassen plus fler kom dit och det var en riktigt rolig kväll! Det slutade med att tjejerna i klassen sov hos Sara, mys!
I söndags kollade jag och tjejerna på killarnas match mot Skene. Senare träffades jag och Jenny och gick runt ute i det fina vädret och chillade med godis och grejer! Ännu senare drog jag till Strandgatan med Mirna och Evelina, som jag har saknat såå, hon har vart in Croatia bitch! Riktigt skön kväll!

I måndags då var det ju Lotta på Liseberg som jag har berättat om. Bästa dagen och kvällen på länge! =)

I tisdags, igår drog jag och Jenny som sagt till Smögen tidigt, och var där över dagen. Här hemma spöregnade det men i Smögen var det varmt och sol! Så vi badade, solade, gick på Smögenbryggan, åt god mat och såklart glass! Kusten är det bästa som finns på sommaren! När vi kom hem kollade vi killarnas match igen, DM-match, som dom vann. Grattis killar, semi nästa!

Idag har jag vart i stan med Sara och Sara. Vi åt thaimat och sen skulle Sara L dra så då kollade jag och andra Sara vidare på stan i affärer och så. Hittade en skit fin transperent skjorta som jag la undan också. Mer mot kvällen drog jag och Sara hem till mig och chillade och sen var vi ute, gick till Jätten som vanligt, träffade på goa pojkar och kollade American Pie på tvn, haha. Låter som en rätt go kväll vaaa!

Fan vad lång text det blev då, men ni behöver inte läsa, gör det för min egen skull sååå. Ska nog sova snart, godnatt! ♥

Bilder från i söndags:


Jenny och Lajsie på matchen








Chillin' with ma homie


Mirna och Eve


Eves tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0