Sommarkvällar som denna

Hejsan!

Blev en mysig kväll igår med Becca och Hampeee. Vi kollade på film, 13 snart 30. Har sett den as många gånger men tröttnar aldrig!

Idag vaknade jag upp till strålande sol igen, så jag och Jenny drog till kanalen och badade och solade där. Där låg vi i några timmar, fyfan vad gött det var! Senare blev det tacos till middag och mer mot kvällen träffade jag Jenny och Virre. Vi mötte upp Max och David också och chillade. Blev en riktigt go sommarkväll, har saknat detta!

Nu sitter jag här vid datorn och äter nötter, kom nyss hem. Ska nog kolla på en serie på fyran med Joel Kinnaman nu, den verkar rätt bra faktiskt. Älskar ju han som skådespelare så det blir nog inget annat än grymt!

Har förresten fått tillbaks min mobil från lagning nu, så jäkla gött!

Lite randombilder från måndag och tisdag:


Jag ser ut att ha kul i alla fall, haha






Jordgubbar på bryggan










Haha, snacka om fetto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0