Kräftskiva

Heej bloggen!

Sitter här och har ganska nyss ätit tacos igen. Var på Överby förut och köpte lite grejer till skolan som börjar på måndag.. Vaknade ju hos Jenny imorses också. Kvällen igår blev skit rolig men sorglig mot slutet. Faaan vad Ida kommer vara saknad!! Vi drog runt tolv hem till Jenny sen och var uppe ett tag till. Idag fick jag plocka massa plommon hos Jenny också, de har hur många som helst så jag plockade en hel påse!

Ikväll är det kräftskiva som gäller. NU KÖR VI!

Här kommer tre bilder från Liseberg:


Jag och Jenny i Sagoslottet, haha


Alla girlsen som var med


Jag och Vilma på Lisseee. Hon fyllde år i förrgår också, grattis baaabe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0