It got me thinking

Nemen hej!

Andra dagen i skolan idag, och det gick bra det med. De visade oss runt på skolan, pratade och så fikade vi. Det var väl ungefär det. Kvart över ett slutade vi, riktigt gött! När jag väl kom hem blev det mat och sen kollade jag DH. Har kommit in i en sån period nu igen, illa. Efter det gick jag ut en sväng med Becca och plockade vinbär, igen, haha. Måste plocka bort dom sista innan dom ruttnar ju!

Nu har vi egentligen träning men jag skippar den idag på grund av fucking magont. Perfekt väder att träna i idag och det är första träningen efter uppehållet, magontet kommer ju verkligen lägligt, typiskt.. Så jag får väl ta det rätt lugnt, ska väl kolla DH igen, hehe.

Hörs sen!


In school today! Haha, vi har redan gjort oss hemmastadda


Danni och Lisaa


Ida och Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0