Helgen

Hellooo!

Hemma från bästa Halmstad nu. Åkte ju som sagt hem klockan sju igår och min lilla Julia grät för att jag åkte, så då blev det ännu svårare att lämna. Alltid svårt att lämna den staden alltså.. När jag hade kommit till Göteborg missade jag precis bussen hem till Trollhättan, så fick vänta i en timma och en kvart på nästa buss, kul.. Men jag har i alla fall haft en riktigt bra helg där med mina bröder som jag inte träffar så ofta, riktigt bra helg! ♥

Idag är det inte alls fint väder, helt mulet, så det är lite tråkigt. Men jag ska träffa Jenny i alla fall och plocka plommon, hehe. Sen ikväll blir det tydligen inte träning, inte på hela veckan, så då blir det tjejkväll med mitt Stavregäng och Jenny. Imorgon är det LISEBERG som gäller. Fyfan vad jag längtar!!


Resan dit


Filmkväll med bror och Dan


Det var någon Beach Summer grej där som jag kollade lite på


På väg till stranden




Biotimeee


Timy


Haha, sött syskonbarn man har


Faster änglar ♥


Bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0