Första skoldagen

Hellooo!

Första skoldagen idag. Det gick bra men när jag såg min klass tänkte jag bara: vafaaan är det här? Haha, fast det var i början, den känns lite mer okej nu. Men börjar tvivla på om jag har valt rätt linje o.s.v. Men det tror jag att jag har gjort, har ju alltid velat gå omvårdnad och det är den rätta utbildningen för vad jag vill bli så det är fan rätt det här! Bara det att jag funderar på att bli något annat än vad jag tänkt när jag blir stor, haha, nemen jag tänker för mycket.. Det här blir bra!

Vi började ju kvart över två då det var upprop, sen gick vi till klassrummet och pratade. Vi slutade halv fyra. Efter skolan handlade jag med m&p lite och sen åt mat. Träffade Jenny efter det och vi åt plommon och äpple från den fina naturen. Hahaaaaaaaa. Sen var jag med Becca en stund och vi plockade vinbär och åt det med mjölk. Samtidigt kollade vi på Svenska Hollywoodfruar, haha bästa! Såg nåt annat program med fotbollskillar också. Fick smaka på rabarberkräm som Becca har gjort också, sjuuukt god! Åh herre vad jag har käkat frukt idag, men det är göööött!

Nu säger jag godnatt, börjar kvart över åtta imorgon.. Puss! ♥


En av alla dagar jag och Rebecca har ätit vinbär, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0