Bästa staden! ♥

Hejsan!

Har spenderat hela dagen i Halmstad igen men ska åka hem med tåget klockan sju. Hade kunnat stanna tills imorgon men känner att det är skönt och komma hem innan träningen börjar imorgon och så.

Idag har jag i alla fall varit med Timy och resten och kollat i lite affärer och så. Sen drog jag med bröderna, Sara, Julia och Mille och åt pizza. Sjukt god var den! Sen blev det glass till efterrätt också, njuter som bare den här! Men det är så det ska va!

Nu ska jag umgås lite den sista halvtimmen med dom andra. Hare gött, haaaj!

Vill fan inte hem egentligen, haha, vill bo här!!


Jag och Timy på bion igår. Haha, snyggt


Jag och Julia för någon timma sen. Min fina lilla ängel! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0