Back to business

Hejsan!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår, grym kräftskiva! Kvällen slutade med att jag sov hos Rebecca.

Idag har jag varit rätt sliten så har bara tagit det lugnt. Plockade bland annat vinbär med Becca och Hampus, och åt det med mjölk och socker, godaste som finns typ! Sen drog jag med Jenny till Jätten en sväng och köpte lite gott och sen tillbaka till Hampus där Beccis var. Då kollade vi på I am number 4 och sånt där. Nu ikväll har jag duschat och kollat på DH.

Imorgon börjar skolan igen.. Kan inte fatta att sommarlovet är slut? Det känns som att vi nyss fick sommarlov, det går så sjukt snabbt? Så himla synd är det.. Fast faaan vad nöjd jag är med det här lovet alltså, detta är nog mitt bästa sommarlov nånsin! Har gjort mycket grejer och allt som jag har velat så det har vart grymt! Tack alla som har gjort detta lovet till det bästa! ♥

Men nu blir det back to business imorgon. Nu börjar jag gymnasiet och det är lite spänt men inte så faktiskt. Det ska bli kul i alla fall! Är verkligen glad att slippa gamla Lyr nu. Jag börjar kvart över två imorgon, då är det upprop, så jag har en rejäl sovmorgon. Gött det! Men nu är jag jäkligt trött så det blir sovdags. Godnatt! ♥

Några bilder från sommarlovet (faaan, kan inte fatta att det redan är slut, börjar fan lipa snart):






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0