Bra helg!

Hallå där!

Vilket jävla härligt väder det har varit de senaste dagarna. Soligt och varmt, klarblå himmel! Helt underbart! Dock blåste det en del i fredags och igår men vafan, nu är våren verkligen här!! Älskar verkligen känslan man får när våren och sommaren kommer, det känns fan i hela kroppen! ♥

Igår var det ju som sagt sång på invigningen av n3 som gällde. Det var mycket folk där och det var skit fint verkligen. Såg det ju dock i torsdags. På kvällen tog jag och Jenny moppen till Hanna Nordh där det var tjejfest/kalas. Det blev en sjukt lyckad kväll! Jätte god mat och grymt folk, kan inte bli bättre! vi drog hem runt kvart över ett från henne, så vi var där ett tag kan man säga. Sov hos Jenny också så det blev rätt sent inatt, men vaknade runt tio idag och var ändå pigg. Gött!

Jenny kom på att hon hade glömt sin mobilladdare hos Hanna imorse så det var bara att hämta den hos henne. Vi tog moppen dit och sen körde vi runt i mer än en timma lite överallt, haha. Efter det träffade jag Vilma en stund och nu ska jag ta mig lite käk. Senare ska jag nog vara med Rebecca och tror Hampus och några mer ska vara med också. Social dag idag! ;)

Ha en bra söndag!

Ville bara säga att detta har nog varit den bästa helgen på länge! Här kommer några bilder (dock as dålig kvalité, men har fler på kameran. Har inte lagt in de bilderna än): 


Den goda maten. Kyckling och potatisgratäng med någon god sås (liknar bearniese-sås) + sallad


Jenny, Vilma och Lisa


Hanna, Elin och Daniella


Sara och Julia som skrattar som fan, haha


Efterrätten, chokladmousse med grädde och hallon. Delicious!


Mmmm


Candy


Nyvaken unge


Ute med Vilma. Vågar inte visa mitt fula ansikte på denna bild! Har i alla fall såklart på mig vårjackan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0