PÅSKLOV!

Heeej bloggen!

Återigen blir det nu ett långt inlägg skulle jag tro.

I tisdags var det en vanlig skoldag och på kvällen var det träning, DH och BB.
I onsdags var det engelska nationellt prov. Då skulle man skriva en uppsats om något på engelska. Efter skolan var jag tvungen att plugga lite teknik och lite alla möjliga läxor. Sen drog jag på spinning med Danni och Elin.
I torsdags, igår, så pluggade jag en del och gjorde klart vissa grejer. Jag ska ju till New York på tisdag (!!!) så var tvungen att göra klart en del. Jenny kom till mig sen och vi drog ut med Virre och träffade några fler. Sen var det bara att dra hem och plugga igen..
Idag hade jag teknikprov och fan vad svårt det var. Jag gissade på en massa frågor och kändes som jag knappt kunde något, men aja. Gött att det är gjort i alla fall! Fick stå ute och frysa innan provet också för att ingen kom och öppnade, haha. Resten av dagen i skolan var chill! Nu har jag precis ätit skit god mat och senare blir det träning. Efter den får vi se vad som händer. Något måste jag ju göra för att fira in att det är PÅSKLOOOOOV! Ledig i mer än två veckor från och med nu eftersom jag ska till USA också. HELT SJUKT UNDERBART!


Vårtecken!


Var med Beccis nån dag


Hade glömt tröja till fotbollsträningen i skolan igår så fick låna Tims. Haha, rätt storlek och så


Letar efter lite papper i skolan. Dagens outfit dåååee tiiieep!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0