In NY

Nemen tjenare xD (riktat till Virregiiirl)

Klockan ar tjugo i elva har i New York och jag ska snart ga och lagga mig. Ar skit trott sen resan igar fortfarande. Det tar ett tag att stalla om sig. Idag i NY har vi akt runt och tittat lite har i Nyack dar min syster bor. Vi at pa ett jattegott stalle och gick runt och tittade i ett kopcenter. Igar hann vi inte gora sa mycket. Vi akte forst en lang bit fran flygplatsen och man sag med en gang att massa grejer var annorlunda har i NY an i Sverige, saklart! Vi var i lagenheten runt sju eller nagot sa vi bara at lite mat och lade oss tidigt eftersom att vi var trotta efter resan. Vi sov i tolv timmar inatt, haha, och jag ar fortfarande trott.

Nu ska jag i alla fall lagga mig. Det har varit skit bra an sa lange! Imorgon vantar american pancakes till frukost och Manhattan hela dagen! Puuuuss! ♥


Varldens sotaste, Tiana!


Tiana och Marcus i bilen


Sleeping beauty!


Marcus och jag


Jag, Tiana och Tirana




Sa himla gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0