I am number four

NEMEN HEJ!

Åt nyss mammas goa moussaka och fan vad gott det var. Min nya favoritätt typ! Igår var det träning på kvällen och direkt efter träningen drog jag och Daniella till Vänersborg för att kolla på bio, I am number four med bl.a. Alex Pettyfer. Riktigt bra film, värd att se. Och fan vad snygg han är, och tjejen då, som också är med i Glee. Så sjukt fin är hon! Sen sov jag hos Danni. Vi kollade på Glee på kvällen och vaknade runt elva idag. Åt skit god frukost och så kollade vi på Honey. Gick hem sen och mötte Maria för att ta en fika på stan.

Jag åt ju som sagt nyss och nu drar jag till Max med Jenny, Eve, Virre, Linnea, Simon och några fler tror jag. Ha en go lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0