FREDAG!

Hallå bloggen!

Har haft fullt upp det senaste så har inte hunnit eller orkat blogga tyvärr. Nu lär det bli ett långt inlägg igen om vad jag har gjort, haha.

I söndags hade jag fotbollsmatch mot Rössö och vi vann med 4-0, härligt tjejer! Efter matchen var det kalas hemma som väntade. Pappa fyllde år i måndags så vi firade honom i söndags, för då kom ma brothas, Sara och Julia hit för att fira. Hade en rolig dag!
I måndags så firade vi pappa lite igen genom att göra en kladdkaka. När den var uppäten, hehe, så drog jag och Jenny ut och sprang. Brukar ju dra till gymmet på måndagar men hann inte det så det fick bli en springtur.
I tisdags efter skolan var jag skit trött så jag lade mig och sov i en timma. Sen var det träning och plugg som gällde, och självklart Desperate Housewives.
I onsdags var det mest plugg som gällde och träffade Rebecca lite innan det.
Igår var det matteprov i skolan, och det gick skit. Det kändes verkligen inte bra i alla fall och jag och många fler var så sjukt stressade! Stressigaste matteprovet någonsin i alla fall. Det var sprödbakad fisk i skolan också, älskar det! Efter skolan drog jag till stan med några tjejer i klassen för att köpa present till Hanna Nordh som fyller år nästa vecka, men hon ska ha ett typ kalas, eller en tjejkväll, imorgon. Sedan var det dags för sångträning på n3. Ska uppträda där med fler på invigningen på lördag. Hade egentligen inte kunnat det för vi skulle haft match mot Ljungskile då men den blev inställd så nu blir det av ändå, kul!

Idag har det vart en rätt tuff dag i skolan. Först var det nationellt prov i engelska, läs- och hörförståelse, som gick sådär. Sen på franskan var det läxförhör men resten av lektionen var rätt chill och sen på matten fick vi reda på matteprovet och fick träna på gamla nationella prov i matte. Kom hem för inte så länge sen och snart blir det mat, antingen pizza eller kebab, eller kinamat, hehe. Svårt att välja, älskar ju allt! Så himla nyttigt och bra!!! Senare blir det i alla fall träning och efteråt ska jag träffa Veronica.

Det är otroligt gött med fredag så: Ha en grym fredag för det ska jag fan ha! ♥

Lite bilder från veckan:


Fika med Maria på Strandgatan (i lördags)


Hos Max med homiiies (i lördags)


Virre och Mashalla gosisar


Älska Max mikro! Jag och Linnea


Haha, skönaste Vidal!


Sötaste katten alltså!!


Glass någon dag i veckan. Skrällll


Mayo gjorde en jävligt grym fläta på mig i onsdags!


Väntar på Julia för att dra till stan. Hanna, Jenny och Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0