Everything I do, I do it big

Godmorgon!

Vaknade typ kvart över nio idag. Det gjorde jag igår också, vilket är helt jävla sjukt! Jag sover alltid längre än tio när jag väl får? Konstigt. Pigg är jag i alla fall! :)

I fredags tillbringade jag kvällen med Jenny och en film med Johnny Depp, Don Juan Demarco. Bra film och den blir ju inte sämre för att han är sååå sjukt snygg i den!
Igår var det städdagar här på området och idag med så funderar på att gå ut och hjälpa till lite så jag kan få in lite cash! Vi hade match i Ljungskile också och vi förlorade tyvärr med 4-3. Synd för de var inte bättre än oss! På kvällen var jag med Veronica och sen kom Max en stund också.
Jag åker ju till New York på tisdag men vill ändå ha ett roligt lov fram tills dess och det har jag haft men det är så synd att vissa grejer jag bestämt inte blev av. Då hade lovet vart perfekt från hela början! Men nu blev det inte så så skitsaaaaam.

Nu blir det en stooor, god frukost!


Får ju inte glömma och säga att jag käkade pizza igår också. Så jäkla gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0