Tråkig och dålig uppdatering

Hejsan!

Igår efter skolan åkte jag direkt till min trafikskola för att öva på lite tester till moppeprovet. Sen när jag kom hem satt jag lite vid datorn men hann aldrig blogga. På kvällen gick jag ut lite med Rebecca och åt plommon, så himla gott! Sen var det Ídol. Det är så bra, kul att det har börjat igen!

Kom hem från skolan för ungefär en timma sen, ska snart äta och ikväll blir det träning. Har lite läxor att göra också.

Tänkte bara säga att min blogg är väldigt tråkig just nu, det har ni nog fattat, hehe. Men just nu hinner jag knappt blogga flitigt och min kamera är inne på lagning så det blir mest inlägg om vad jag har gjort under dagen och så blir det mobilbilder med dålig kvalité. Jag ska komma igång bättre med bloggningen detta året, eller nästa år, haha, det lovar jag! Inte för att så många läser den men..

Här kommer lite bilder från en tjejkväll hos Julia som vi hade för ett bra tag sen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0