Skön helg

Hellooo!

Igår följde jag med min pappa och syster till Nossebro för att lämna våran husvagn där för vintern. Sen på kvällen blev det tjejkväll hos Elin, med en massa gott och film, remember me. Så himla sorglig men bra film!

Idag har jag spelat match mot Vänersborg, vi vann med 2-1. Så jäkla gött! Efter matchen åkte jag hem och åt och sen drog jag ut med Evelina. Vi gick runt en del och köpte lite godis också. Sen träffade vi Virre och Mayo. Jag äter lite kvällsmat nu men ska snart lägga mig, det är skola imorgon och jag är sjuk trött. Vi ska till kommunhuset imorrn och göra något. Jaja, godnatt ♥

Här kommer några bilder från Hannas kalas!



















Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, söta bilder!

2010-09-08 @ 20:23:31
URL: http://jagominsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0