Scream

Hej!

Hade en mysig kväll igår med Sara. Efter att vi hade kollat på Everybody's fine så såg vi att Scream var på tvn. Det finns ju tre stycken av dom och jag har alla tre. Det ska komma en fyra på bio snart också tror jag, den måste jag se! Gillar dom filmerna starkt. Jag kanske tar med mig dom filmerna ikväll till Daniella där alla tjejer i klassen ska ha en "halloween-kväll" ikväll. Vi ska käka pizza, kolla på skräckfilm och klä ut oss. Det kommer bli sjukt kul tror jag! Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask jag har i ansiktet. Ha det gött!


Skeet Ulrich liknar Johnny Depp värsta mycket. Han är så sjukt snygg!
Det är väldigt bra skådisar med i filmerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0