Födelsedag och konfirmation!

Hej bloggen!
Igår fyllde jag ju som sagt år och hade konifirmation, så blev därför inget bloggande. Jag fyllde 15! Eftersom att jag hade konfirmation också så fick min familj komma upp runt halv åtta och gratta mig med frukost och presenter. Sedan gick jag upp och fixade håret, sminkade mig och tog på mig min klänning. Sen bar det av till kyrkan där vi skulle öva lite innan konfirmationen började klockan elva. Man såg hur släkten och alla folk började komma in och jag var så himla nervös när vi skulle gå in. Men det gick jätte bra och hela gudstjänsten gick bra och det var fan roligt!
När gudstjänsten var slut fick alla ta kort på en och sen drog vi hem för att välkomna gästerna och för att äta. Vi hade jätte god mat, kallskuret heter det. Det var potatissallad, skinka, rostbiff, fläskfilé och en massa frukter och grönsaker som tomat, gurka, melon, vindruvor, ananas m.m. Till efterrätt blev det cheesecake, som var jätte god. När vi åt sjöng alla för mig och jag öppnade mina presenter som jag hade fått. Sen gick alla gäster hem och kvällen fortsatte att bli bra, jag och Becca stack till jätten och köpte gott och kollade sedan på tv och myste. Jag fick faktiskt en moppe i födelsedagspresent (:D) så vi körde runt på den typ hela kvällen också. Sen gick vi hem till mig där vi åt nattkäk, det kallskurna fanns det massa kvar av så det åt vi. Jag lade mig ungefär vid två.
Den här dagen var absolut min bästa födelsedag någonsin, tror jag, haha, nemen det var den nog! Att alla gäster kom, att jag konfirmerade mig samma dag, jag fick moppe och en massa pengar. Så jäkla grym dag! ♥
I födelsedagspresent fick jag:
En ring
ett korshalsband
pengar
Grey's Anatomy säsong 3 (har säsong 1&2)
en moppe (röd)
Avatar (från Danni dagen innan)
blommor
I konfirmationspresent fick jag:
Pengar! (av dom flesta)
en jätte söt rosa tavla
ett halsband
ett par örhängen
flera armband
en godisskål
blommor
Bilder från dagen kommer imorgon. Detta blev ett väldigt långt inlägg men hoppas ni orkar läsa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0