Trött

Tror ni jag är trött eller? Är så sjukt trött, ska fan lägga mig snart. Ska upp liiite tidigare imorgon, jag ska sköta något chokladhjul med några andra på klassbollen. Klassbollen är en fotbollstävling som en massa klasser upp till 6an i Trollhättan får vara med på. Orkar fan inte.
Ikväll har jag gått en promenad med Danni och kollat tv, släkten är värst var det på femman, och en annan bra med Tom Cruise var det på ettan. Ska som sagt lägga mig snart, känner mig nästan som att jag börjar bli sjuk, fan, det är inte läge för det just nu. Vi får hoppas på att jag inte blir det. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: O L I V I A T H E B E S T

okej kul :D

2010-05-22 @ 12:46:45
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0