Stan

Shooo!

Hade skrivit ett inlägg men så kraschade mitt jävla internet så får skriva om det nu, åååh. I alla fall, jag vaknade runt tio och kollade på MTV. Åt sedan frukost och fixade mig. Snart drar jag till jätten och stan med Danni för att köpa present till Becca som fyllde år förra torsdagen, haha, har inte hunnit köpa nåt än. Ska köpa typ strumpbyxor också. Senare får vi se vad som händer.
Ha en bra dag! ♥
Btw: Jag lovade ju att ladda upp bilder från Gran Canaria när jag hade vart där, men har glömt det så här kommer två i alla fall ;)
Milkshake
Sex on the beach

Kommentarer
Postat av: Viki

Coola bilder! :)

Sv; Ingen orsak!!

Idag har jag städat och svarar på kommentarer just nu=)

KRAM!

2010-05-14 @ 14:54:35
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0