Prao

Hellooo!
Idag har jag varit på en släktings konfirmation och haft match så har inte kunnat blogga mycket. Konfirmationen var helt okej, eller rolig eller vad man ska säga, haha. Efteråt var det direkt till Sollebrunn för match. Dom brukar typ alltid vinna över oss, men idag så vann vi med 5-3, fan vad gött!
När jag kom hem åt jag kvällsmat tills Becca och Johanna kom för att hämta mig och min syster. Dom ville ta med oss till Emelie som fyller 17 år idag, GRATTIS! ♥ Vi kom med en paj, glass och presenter till Emelie och hon blev as glad. Där stannade vi i någon timma och nu måste jag verkligen lägga mig, är trött och ska upp på PRAO imorgon! :D Sjukt gött att slippa skolan i två veckor. Jag ska praoa på ett ålderdomshem som min mamma har jobbat på.
Nu måste jag sova. Några bilder från konfirmationen kommer upp imorrn. Godnatt! ♥
Lägret i Lanskrona när vi badade i det kalla vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0